Четвер, 25.04.2024, 08:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Методичний кабінет вчителя КБВ

Категорії розділу
9 клас [5]
10 клас [1]
Календарні плани [24]
Документація [16]
Документація яка потрібна в кабінеті інформатики
Visual Basic [3]
Олімпіади [25]
Методоб'єднання [20]
Кросворди [2]
5 клас [11]
6 клас [6]
7 клас [5]
LazaRus [2]
8 клас [1]
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Інформатика » 6 клас

Урок 1.2
[ Викачати з сервера (43.6 Kb) ] 06.09.2014, 21:50

Урок 1.2

Алгоритм виконання.

Для цього потрібно:

1. Запустити програму Scratch.

2. Перетягнути Рудого кота в лівий верхній кут сцени.

3. Подати Рудому коту команду переміститись на 400 кроків. Для цього потрібно:

1.  Відкрити групу команд Рух.

Категорія: 6 клас | Додав: 74bogdan
Переглядів: 740 | Завантажень: 46 | Рейтинг: 0.0/0
Афоризм
Здравомыслящему человеку легче подчиняться сумасбродам, чем управлять ими.
Пошук
Календар