Субота, 27.04.2024, 07:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Методичний кабінет вчителя КБВ

Категорії розділу
9 клас [5]
10 клас [1]
Календарні плани [24]
Документація [16]
Документація яка потрібна в кабінеті інформатики
Visual Basic [3]
Олімпіади [25]
Методоб'єднання [20]
Кросворди [2]
5 клас [11]
6 клас [6]
7 клас [5]
LazaRus [2]
8 клас [1]
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Інформатика » Методоб'єднання

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ТРАДИЦІЙНОГО УРОКУ ТА УРОКУ СУЧАСНОГО ТИПУ
[ Викачати з сервера (21.1 Kb) ] 27.08.2013, 13:10

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ТРАДИЦІЙНОГО УРОКУ ТА УРОКУ СУЧАСНОГО ТИПУ

Етапи уроку

Традиційний урок

Урок сучасного типу

Оголошення теми уроку

Учитель повідомляє учням

Формулюють самі учні (учитель підводить учнів до усвідомлення теми)

Повідомлення мети і завдань

Учитель формулює і повідомляє учням, чому повинні навчитися

Формулююгь самі учні ,визначив межі відомого та невідомого (учитель підводить учнів до усвідомлення мети і завдань)

Планування

Учитель повідомляє учням, яку роботу вони повинні виконати, щоб досягти мети

Учні  планують якими способами вони досягатиме поставленої мети (учитель допомагає, радить)

Практична діяльність учнів

Під       керівництвом       учителя       учні виконують ряд практичних завдань (як правило фронтальний метод організації діяльності)

Учні  здійснюють  учбові  дії за  складеним  планом (групові, індивідуальні методи), учитель консультує

Контроль

Учитель       здійснює       контроль       за виконанням учнями практичної роботи

Учні       здійснюють       контроль       (самоконтроль, взаємоконтроль), учитель консультує

Корекція

Учитель у процесі виконання учнями та за      підсумками      виконаної      роботи здійснює корекцію

Учні формулюють питання, що викликали труднощі і здійснюють корекцію самостійно, учитель консультує, радить, допомагає

Оцінювання учнів

Учитель оцінює роботу учнів на уроці

Учні   дають   оцінку   діяльності   на   уроці   за   її результатами      (самооцінка,      оцінка     результатів діяльності однокласників), учитель консультує

Підсумки уроку

Учитель з'ясовує, що учні запам'ятали на уроці

Проводиться рефлексія

Домашнє завдання

Учитель оголошує і коментує завдання (як правило воно однакове для всіх)

Учні   можуть   обирати   завдання   з   переліку,   що запропонував учитель з врахування індивідуальних можливостей

Категорія: Методоб'єднання | Додав: bodya17
Переглядів: 2178 | Завантажень: 106 | Рейтинг: 0.0/0
Афоризм
Вернейший способ быть обманутым - это считать себя умнее других.
Пошук
Календар