Практична робота №9
«Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення»
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
1. Відкрийте вікно середовища Lazarus.
2. Розмістіть на формі дві кнопки і напис.
3. Установіть такі значення властивостей першої кнопки:
- ширина - 60 пікселів;
- висота - 20 пікселів;
- відступ від лівої межі форми - 120 пікселів;
- відступ від верхньої межі форми - 100 пікселів;
- текст на кнопці - Форма.
4. Установіть такі значення властивостей другої кнопки:
- ширина - 100 пікселів;
- висота - 30 пікселів;
- відступ від лівої межі форми - 300 пікселів;
- відступ від верхньої межі форми - 100 пікселів;
- текст на кнопці - Напис.
5. Установіть такі значення властивостей напису:
- ширина - 120 пікселів;
- висота - 40 пікселів;
- відступ від лівої межі форми - 150 пікселів;
- відступ від верхньої межі форми - 200 пікселів;
- текст у написі - назва вашого класу.
6. Збережіть проект у папці з іменем Практична 9_1, створеній у вашій папці.
7. Виконайте проект.
8. Закрийте вікно виконання проекту.
9. Створіть обробник події Click для першої кнопки, виконання якого встановить ширину форми 800 пікселів, висоту форми 400 пікселів, колір фону форми зелений, ширину цієї кнопки 200 пікселів, збільшить її висоту на 10 пікселів, перемістить її на 50 пікселів ліворуч і на 30 пікселів уверх, зробить її недоступною.
10. Створіть обробник події MouseMove для другої кнопки, виконання якого встановить червоний колір фону напису, відступ напису від верхньої межі вікна 200 пікселів, зменшить відступ напису від лівої межі вікна на 50 пікселів, установить колір тексту червоний і виведе у напис текст «Ми вивчаємо мову програмування Object Pascal!».
11. Збережіть нову версію проекту.
12. Виконайте нову версію проекту.
13. Закрийте вікно виконання проекту.
14. Закрийте вікно середовища Lazarus.